MDR-AS100W

Casti Sony MDR-AS100W, banda de fixare pe cap subtire, difuzor 13.5mm, magnet neodim, greutate redusa, sport, mecanism de absorbtie a socurilor, cablu pe o singura parte, pavilioane de silicon de 3 dimensiuni (S,M,L), negru/argintiu
Descriere

Tehnologie:

Cu fir

Frecventa de raspuns (Hz):

8 - 25000

Diametru difuzoare (mm):

13.5

Impedanta:

16 Ohm

Microfon:

Nu

Lungime cablu (m):

0.6

Culoare:

Negru/Argintiu

Greutate:

25 g

Altele:

Magnet din neodim
Sensibilitate (dB/mW): 105
Conector aurit
Diafragma PET

Știri IT

Economica.net

Economica.net
Business la minut

Autostrada Sibiu – Pitești: Porr a forat 1.500 de metri din tunelul de pe secțiunea 4

„Am fost pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 – 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 𝗔𝟭, unde construim primul tunel rutier la nivel de autostradă de pe acest drum de mare viteză pe sub Dealul Momaia din județul Argeș, pentru a verifica progresul lucrărilor”, transmite oficialul din Transporturi pe pagina proprie de Facebook.   Potrivit lui, stadiul lucrărilor pe secțiunea 4 a A1 Sibiu – Pitești este următorul: – antreprenorul a forat aproximativ 1500 metri în total pe ambele fire (azi 804 metri forați pe tunelul Daniela și 705 metri forați pe tunelul Alina); – continuă forarea tunelului 24 din 24 ore, 7 zile din 7, întrucât este necesar ca activitățile de săpare – consolidare să fie permanente și succesive; – a început realizarea unui nou tunel intermediar, care a fost forat deja jumătate, denumit, de către minerii din santier, 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗖𝗮𝗿𝗺𝗲𝗻. Acesta va conecta cele două fire principale fix pe zona centrală și va fi folosit pentru circulație rutieră în caz de urgență; – a început execuția lucrărilor la portalul de ieșire-intrare spre și dinspre Sibiu: au fost forați toți piloții necesari, au fost realizate grinzile de consolidare la nivel de coronament, realizarea acestui portal fiind la 30% grad execuție; – prima zonă din tunelul Momaia care ajunge la partea finală de structură de rezistență este primul tunel de siguranță (pietonal), care face legătura pietonală de urgență între cele două fire de tunel principale. Pentru acest tunel pietonal a fost realizată hidroizolația, se lucrează la structura de rezistență armată și se folosește un cofrag special care asigură o turnare secvențială betonului; – au fost produse în poligonul de prefabricate din organizarea de șantier 215 din cele 260 grinzi necesare lotului; – se lucrează la toate cele 12 pasaje și poduri aferente acestui lot. La 5 dintre acestea au fost montate toate grinzile, la 3 structuri au fost montate predalele și se lucrează la armarea plăcii de suprabetonare; – a fost finalizată operațiunea de forare, armare și turnare a tuturor piloților necesari structurilor lotului; – au fost finalizate 7 podețe și continuă lucrările pentru celelalte; – continuă lucrările la terasamente pe tot corpul traseului autostrăzii. „Antreprenorul are mobilizat în șantier un număr de 604 muncitori și 202 utilaje”, mai spune Scrioșteanu. Evoluție foarte bună pe șantierul Secțiunii 4 (Tigveni – Curtea de Argeș) din Autostrada Sibiu – Pitești, anunța la începutul lunii iulie și ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Potrivit lui, pe cei 9,86 km, constructorul austriac Porr ajunsese la un stadiu fizic al lucrărilor de peste 43%. Contractul cu o valoare 1,67 de miliarde de lei (fără TVA) – finanțat prin PT- trebuie finalizat cel târziu în anul 2027, preciza șeful Transporturilor pe pagina proprie de Facebook. Ministrul Transporturilor a ținut să felicite constructorul austriac, declarând că este unul dintre cei mai buni contructori din România în acest moment. „Nu doar că își fac treaba, ci devansează lucrările așa cum au făcut-o pe Sibiu – Boița”, a subliniat Grindeanu.

Secțiunea 4 a A1 Sibiu – Pitești, gata în 2026?

Potrivit Asociației Pro Infrastructură (API), la acest tunel Porr lucrează nonstop, 24/24, 7 zile din 7, cu o echipă de experți din 11 țări condusă de un inginer cu 40 de ani de experiență în execuția de tuneluri. „Sunt șanse bune să circulăm pe aici în decembrie 2026, puțin înainte de termenul contractual martie 2027″, anticipează reprezentații API. Contractul pentru proiectarea și execuția acestei secțiuni a fost semnat în noiembrie 2021, cu o durată de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor. Astfel, conform contractului, lucrările trebuie finalizate în 2027. Autostrada Sibiu – Pitești, secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș Antreprenor: PORR Construct SRL; Lungime: 9,86 km.; Durată contract: 60 de luni (16 luni proiectare, 44 de luni execuție); Valoare contract: 1,678 miliarde de lei, fără TVA; Sursă de finanțare: Programul Transport (PT); Stadiu actual: 43%; Termen contractual deschidere: 2027.
Posted on 25 July 2024 @ 7:21 pm

Arena IT

Arena IT | RSS
Stiri IT | Blog hardware, software, evenimente IT

Experiența mea cu Cyberpunk 2077 utilizand Ray Tracing si DLSS 3.5 pe un Gigabyte Nvidia Geforce RTX 4070 SUPER

Cyberpunk 2077 este unul dintre cele mai populare jocuri din ultimii 10 ani. Am scris si noi zeci de articole despre el deoarece promitea sa ofere o experienta vizuala de neegalat si suport pentru cele mai noi tehnologii de la Nvidia. Avand oportunitatea de a juca acest titlu pe o placa video Nvidia din seria […] Articolul Experiența mea cu Cyberpunk 2077 utilizand Ray Tracing si DLSS 3.5 pe un Gigabyte Nvidia Geforce RTX 4070 SUPER apare prima dată în Arena IT.
Posted on 25 July 2024 @ 10:50 am

Infoportal

RSS feed currently not available


Please try again later