Lexmark Pro5500

Lexmark Pro5500, Multifunctional inkjet color, A4;Imprimare 40/36ppm; 2400x1800 dpi mono, 4800x3600dpi color; Copiere color, 34/26ppm, 25-400%, Scanare duplex,color,CIS, 1200x4800dpi, Fax color, 33.6 Kbps, Duplex, ADF, Ecran tactil color de 10.9 cm, USB, Ethernet, Wireless, PictBridge, tava intrare 300 coli si iesire de 150 coli, volum lunar 30,000 pag, foloseste cartusele #210 si #200
Descriere ormat:

A4

Functii disponibile:

Copiere
Imprimare
Fax
Scanare

Tehnologie:

Inkjet

Mod tiparire :

Color

Duplex:

Da

Interfata:

USB
Retea
Wireless
PictBridge

ADF:

Da

Volum recomandat:

1500 copii/luna

Medii printare

Formate medii de printare :

A4
A5
A6
B5
C5
DL

Greutate mediu printare:

75 g/mp

Copiator

Viteza de copiere color:

26 cpm

Viteza de copiere alb/negru:

34 cpm

Zoom:

25 - 400%

Rezolutie:

2400 x 1800 dpi

Imprimanta

Viteza de printare color:

36 ppm

Viteza de printare alb/negru:

40 ppm

Rezolutie color:

2400 x 1800 dpi

Rezolutie printare:

4800 x 3600 dpi

Scanner

Rezolutie scanner:

1200 x 4800 dpi

Tip scanner :

CIS

Caracteristici scanner:

Dimensiuni scanare: 216 x 356 mm

Fax

Viteza transmisie fax:

3 secunde
33.6 Kbps

Consumabile

Tip consumabil:

Individuale (N, G, C, M)

Consumabile:

14L0174E Cartus de cerneala neagra 210XL
14L0175E Cartus de cerneala cyan 210XL
14L0176E Cartus de cerneala magenta 210XL
14L0177E Cartus de cerneala galbena 210XL
14L0173E Cartus de cerneala neagra 210
14L0086E Cartus de cerneala cyan 210
14L0087E Cartus de cerneala magenta 210
14L0088E Cartus de cerneala galbena 210
14L0269E Pachet de 3 cartuse de cerneala color (cyan, magenta, galbena) 210XL
14L0268E Pachet de 3 cartuse de cerneala color (cyan, magenta, galbena) 210
14L0197 Cartus de cerneala neagra 200XLA
14L0198 Cartus de cerneala cyan 200XLA
14L0199 Cartus de cerneala magenta 200XLA
14L0200 Cartus de cerneala galbena 200XLA

Alimentare hartie:

300 coli

Tava output:

150 coli

Altele

Prima pagina:

7 s

Capacitate memorie:

256 MB

Procesor:

660 MHz

Dimensiuni echipament (W x D x H):

500 x 427 x 300 mm

Sistem de operare:

Microsoft Windows 7
Microsoft Windows XP
Microsoft Windows Vista
Microsoft Windows Server 2003
Microsoft Windows Server 2008
Linux
Mac OS X

Greutate echipament:

16.1 Kg

Știri IT

Economica.net

Economica.net
Business la minut

Magistrala 6 de metrou: Cele două TBM-uri pentru secțiunea 1 Mai – Tokyo vor intra în acțiune din august, septembrie – Grindeanu

Start oficial pentru Magistrala 6 de metrou?

„Pentru punerea în funcțiune a utilajelor TBM sunt necesare lucrări pregătitoare în vederea alimentării cu energie electrică din două surse independente de ENEL (PPC – n.r.), pentru a putea asigura puterea necesară funcționări celor două TBM-uri”, a explicat șeful Transporturilor în răspunsul oferit deputatului USR de Vâlcea Ion Marian Lazăr. De asemenea, în răspunsul cabinetului ministrului se mai menționează că nu au fost finalizate toate relocările de utilități, fiind descoperite și utilități neprevăzute. În prezent, constructorul desemnat efectuează proiecte de relocare, a mai explicat Grindeanu. Lucrările la secțiunea sudică a M6 ar fi trebuit să înceapă din vara anului trecut, însă acestea au fost întârziate și din cauze financiare. Șeful Transporturilor explica anul trecut că trebuia achitat avansul constructorului, însă acesta nu fusese prevăzut în buget. Luna trecută, Metrorex a prezentat imagini cu execuția primelor segmente de pereți mulați la Magistrala 6, realizate la viitoarele stații Expoziției și Aeroport Băneasa de către asocierea Alsim Alarko – Makyol, constructorul desemnat pentru aceste lucrări. Execuția pereților mulați reprezintă o etapă-cheie în cadrul proiectării și execuției lucrărilor de structură de rezistență pentru Secțiunea de Sud, Lotul 1.1., 1 Mai – Tokyo, pentru noua Magistrală 6 de metrou, au explicat reprezentanții Metrorex, pe pagina de Facebook a companiei.

„Cârtițe” cu diamentru de peste șase metri pentru Magistrala 6 de metrou

Utilajele TBM pentru prima secțiune a Magistralei 6 de metrou au sosit în România încă din toamna anului trecut. ECONOMICA.NET a prezentat primele imagini în septembrie 2023. Secțiunea Sud (Lotul 1.1) reprezintă segmentul cuprins între stațiile 1 Mai (existentă) – Tokyo și are un traseu de 6,6 km. „Suntem pregătiţi să demarăm lucrările la noua Magistrală 6, pentru execuţia lucrărilor de structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai – Tokyo. Pentru început, prezenţa şantierului se va face simţită la suprafaţă, iar noi vom face tot posibilul ca disconfortul inerent creat de lucrări să fie resimţit la minim de participanţii la trafic şi de cei din vecinătatea şantierului. După pregătirea terenului de lucru şi implementarea organizării de şantier, vor începe lucrările în subteran. TBM-urile vor începe excavările, de la staţia Tokyo, Aeroport Băneasa, Gara Băneasa”, a afirmat în decembrie anul trecut Ertugrul Aydin, reprezentantul antreprenorului, citat de Agerpres. Pe lângă stația 1 Mai (existentă), secțiunea Sud cuprinde șase stații: Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo. Amintim că pe 8 martie 2022, Metrorex a semnat contractul pentru proiectarea și execuția lucrărilor de structură pentru primul lot (1 Mai – Tokyo) al Magistralei 6, care va avea o lungime de 6,6 km și va cuprinde șase noi stații, a anunțat atunci ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Contractul a fost câștigat de asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.s. – MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S. Magistrala 6 realizează extinderea reţelei actuale de metrou din staţia 1 Mai până la Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” Bucureşti. Noul tronson va permite legarea directă între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor şi a trenurilor. Linia nouă de metrou va avea un traseu de 14,2 km şi va cuprinde 12 staţii, cu următoarele denumiri: Staţia 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, Aeroport Otopeni.
Posted on 2 May 2024 @ 12:17 pm

Arena IT

Arena IT | RSS
Stiri IT | Blog hardware, software, evenimente IT

Noi tăieri de buget la NASA: agenția este forțată să identifice metode mai ieftine pentru a aduce roca marțiană pe Terra

NASA își propune să găsească o nouă modalitate de a aduce înapoi pe Pământ mostrele valoroase de pe Marte, colectate de roverul Perseverance în craterul Jezero al planetei roșii. În timp ce obținerea acestor mostre este un obiectiv științific deosebit de important pentru NASA, costurile ridicate și întârzierile repetate ale planului inițial de returnare a […] Articolul Noi tăieri de buget la NASA: agenția este forțată să identifice metode mai ieftine pentru a aduce roca marțiană pe Terra apare prima dată în Arena IT.
Posted on 28 April 2024 @ 8:08 am

Infoportal

RSS feed currently not available


Please try again later