Lexmark X264DN

Lexmark X264DN, multifunctional laser mono, A4, 28ppm, Print/Copy/Scan/Fax,TTFP 7.5s, 1200x1200dpi, 266Mhz, 64MB, duplex, ADF, PCL6, PS3, volum lunar 50,000pag, network si USB, se livreaza cu toner de 1.5k, foloseste ulterior toner de 9k
Descriere

Format:

A4

Functii disponibile:

Copiere
Imprimare
Fax
Scanare

Tehnologie:

Laser

Mod tiparire :

Monocrom

Duplex:

Da

Interfata:

Retea
USB

ADF:

Nu

Medii printare

Formate medii de printare :

Plicuri 10
Plicuri 7 3/4
Plicuri 9
A4
A5
Plicuri B5
Plicuri C5
Plicuri DL
Card A6
Executive
JIS B5
Letter
Statement
Universal

Greutate mediu printare:

75 g/mp

Copiator

Viteza de copiere alb/negru:

28 cpm

Zoom:

25 - 400%

Imprimanta

Viteza de printare alb/negru:

26 ppm

Scanner

Rezolutie scanner:

600 x 600 dpi (optic)

Functii scanner:

Scanare color

Fax

Viteza transmisie fax:

33.6 Kbps

Consumabile

Tip consumabil:

Individuale (B)

Consumabile:

Toner Lexmark X264H11G Negru 9000 pagini conform ISO/IEC 19798:2007
Toner Lexmark X264A11G Negru 3500 pagini conform ISO/IEC 19798:2007
Toner Lexmark X264H21G Negru 9000 pagini conform ISO/IEC 19798:2007
Toner Lexmark X264A21G Negru 3500 pagini conform ISO/IEC 19798:2007
Kit fotoconductor Lexmark E260X22G 30000 pagini conform ISO/IEC 19798:2007

Alimentare hartie:

250 coli

Tava output:

150 coli

Altele

Timp de incalzire:

7.5 s

Prima pagina:

8.5 s

Capacitate memorie:

64 MB

Procesor:

266 MHz

Dimensiuni echipament (W x D x H):

Ambalaj: 508 x 473 x 570 mm
Produs: 428 x 405 x 440 mm

Greutate echipament:

19.5 Kg

Știri IT

Economica.net

Economica.net
Business la minut

Autostrada Sibiu – Pitești: Porr a ajuns sâmbătă la borna de 1000 metri forați și în „tunelul Alina” Update

„Felicitari echipei fantastice Porr pentru atingerea bornei de 1000 m excavați în tunelul Alina”, scrie Răducu Popa, pe pagina proprie de Facebook.

Update

Irinel Ionel Scrioșteanu transmite la rândul său că pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 – 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 𝗔𝟭, constructorul a atins astăzi o noua bornă importantă: – au fost forați 1000 metri și în Tunelul Alina pe sensul de mers Pitești-Sibiu din totalul de 1342 metri; – în același timp tunelul Daniela a ajuns la 1160 metri din totalul de 1350 metri si continua turnarea betonului final al structurii de rezistență pe segmente de 12.5 m folosind Sistemul automat de cofrare și turnare.   „Pe acest lot, construim primul tunel rutier la nivel de autostradă de pe acest drum de mare viteză pe sub Dealul Momaia din județul Argeș, care are 2 fire principale separate și paralele, câte unul pentru fiecare sens de mers, denumite Tunelul Daniela, pentru sensul de mers Sibiu – Pitești și Tunelul Alina, pentru sensul de mers Pitești – Sibiu”, explică Scrioșteanu. Antreprenorul Porr are mobilizate în șantier 650 persoane și 210 utilaje și echipamente de construcții, precizează oficialul de la Transporturi.

Când vedem „luminița” de la capătul primului tunel forat de autostradă?

La începutul lunii decembrie, secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu a transmis imagini cu forma finală a firului „Daniela” din primul tunel veritabil de autostradă din România. Potrivit estimărilor acestuia, secțiunea 4 a A1 Sibiu – Pitești ar putea fi gata cel mai devreme în toamna anului viitor. „Vă prezint în acest video stadiul lucrărilor de pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 – 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 𝗔𝟭, unde construim 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 la nivel de autostradă de pe acest drum de mare viteză”, spunea Scrioșteanu în postarea de pe contul personal de Facebook.  

Când vom circula pe A1, în primul tunel forat de autostradă?

La finalul prezentării, oficialul de la Transporturi a estimat că se va putea circula prin acest tunel cel mai devreme din toamna anului viitor, iar cel mai târziu din primăvara anului 2026. La finalul anului viitor se va putea circula neîntrerupt pe Autostrada Sibiu – Pitești (A1) de la Pitești până la Tigveni, după ce va fi dată în trafic și secțiunea 4, în avans față de termenul contractual din 2027, au spus anterior pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Contractul pentru proiectarea și execuția acestei secțiuni a fost semnat în noiembrie 2021, cu o durată de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor. Astfel, conform contractului, lucrările trebuie finalizate în 2027. Autostrada Sibiu – Pitești, secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș Antreprenor: PORR Construct SRL; Lungime: 9,86 km.; Durată contract: 60 de luni (16 luni proiectare, 44 de luni execuție); Valoare contract: 1,678 miliarde de lei, fără TVA; Sursă de finanțare: Programul Transport (PT); Termen contractual deschidere: 2027.
Posted on 21 December 2024 @ 1:14 pm

Arena IT

Arena IT | RSS
Stiri IT | Blog hardware, software, evenimente IT

realme anunta seria 14 Pro – telefoanele isi schimba schimba culoarea carcasei la variatii de temperatura

Seria 14 Pro a fost lansat de realme in China zilele trecute, insa fara nici o veste daca aceasta va ajunge in Europa. Stim doar ca modelul realme 14 Pro+ va avea un design interesant realizat impreuna cu Valeur Designers. Practic, acest telefon isi va putea schimba culoarea carcasei la variatii de temperatura. De asemenea, […] Articolul realme anunta seria 14 Pro – telefoanele isi schimba schimba culoarea carcasei la variatii de temperatura apare prima dată în Arena IT.
Posted on 20 December 2024 @ 10:24 am

Infoportal

RSS feed currently not available


Please try again later