17", LG T1710BP-BN TOUCHSCREEN

17", LG T1710BP-BN TOUCHSCREEN, 5ms, 1280x1024, 200cd/m2, 20000:1 (DCF), 176/170, D-SUB,USB, Flatron F-Engine, Photo Effect, Intelligent Auto Resolution, TCO `03, SEMKO, ISO13406, TUV-GS, VESA: 75x75, Negru
Descriere
Display

3D:

Nu

Tip display:

LCD

Diagonala:

17 inch

Timp de raspuns:

5 ms

Rezolutie optima:

1280 x 1024

Tip ecran:

Non Wide

Reproducere culori:

16.7 milioane

Contrast dinamic:

20000:1

Iluminare:

200 cd/mp

Aspect imagine:

4:3

Unghi maxim vizibilitate orizontala/verticala:

170 / 160 grade

Standarde:

SEMKO

Facilitati

Tuner TV:

Nu

Boxe integrate:

Nu

Montare pe perete:

VESA 75 x 75 mm

Conectivitate

Conectori:

1 x VGA
1 x USB

Caracteristici generale

Putere consumata:

21 W

Greutate:

3.9 Kg

Dimensiuni (W x H x D):

370 x 95 x 315 mm

Altele:

Flatron F-Engine
Photo Effect
Intelligent Auto Resolution

Caracteristici speciale:

TouchScreen

Știri IT

Economica.net

Economica.net
Business la minut

Nissan își înrăutățește prognoza privind profitul în urma scăderii vânzărilor

În anul fiscal încheiat la 31 martie 2024, Nissan ar urma să raporteze un profit operaţional de 530 de miliarde de yeni (3,43 miliarde de dolari), faţă de prognoza precedentă, de 620 de miliarde de yeni. Totuşi, ar fi un nivel cu 40% mai ridicat decât profitul operaţional de 377 de miliarde de yeni din anul fiscal precedent. Profitul net este acum estimat la 370 de miliarde de yeni, în loc de 390 de miliarde de yeni. Nissan se aşteaptă în total la vânzări de 3,44 de milioane de vehicule în anul fiscal încheiat la 31 martie 2024, după ce în urmă cu două luni revizuise în scădere prognoza, la 3,55 de milioane de unităţi, parţial din cauza performanţei slabe din China. Impactul intensificării concurenţei pe piaţa din SUA, cutremurul din peninsula niponă Noto şi perturbările cu care se confruntă transporturile în Marea Roşie afectează vânzările, a explicat directorul general Makoto Uchida. Vânzările Nissan au fost de asemenea afectate de cererea peste estimări de maşini hibride pe piaţa din SUA, a adăugat Uchida. Acesta a declarat că firma „a decis că este necesar să ofere sprijin suplimentar furnizorilor afectaţi de creşterea costurilor”. Vânzările anuale sunt acum estimate la 12.600 de miliarde de yeni, în loc de 12.000 de miliarde de yeni. Luna trecută, Nissan anunţase că va lansa 30 de noi modele până în anul fiscal ce se încheie în martie 2027 şi vrea să-şi majoreze vânzările globale cu un milion de vehicule, în timp ce reduce costurile pentru a îmbunătăţi profitabilitatea şi dezvoltă baterii mai puternice. Ţinta Nissan este ca, până la finalul deceniului, vehiculele electrice şi hibride să reprezinte 60% din vânzările sale globale, după ce în februarie 2023 obiectivul fusese stabilit la 55%. Dintre cele 30 de noi modele noi ale Nissan din următorii trei ani, 16 vor fi electrificate. De asemenea, costurile la viitoarea generaţie EV vor fi reduse cu 30%, pentru a le face comparabile cu vehiculele cu motoare cu combustie internă, până în 2030, a informat compania. Nissan, cu sediul în Yokohama, va explora noi parteneriate în SUA şi Japonia şi va continua să valorifice alianţa cu producătorul auto francez Renault şi grupul nipon Mitsubishi Motors în Europa şi alte regiuni, cum ar fi India şi America Latină, a precizat producătorul auto. Anul trecut, Nissan a vândut aproape 3,4 milioane de vehicule pe plan global, un avans de aproximativ 5% faţă de 2022.
Posted on 19 April 2024 @ 7:18 pm

Arena IT

Arena IT | RSS
Stiri IT | Blog hardware, software, evenimente IT

Pixel 8 Pro: Frumoasa sau bestia (review scurt)

Înainte de toate, ca să fie clar pentru toată lumea titlul, începem cu explicarea lui. 🙂 Telefonul nu este primit de la vreun importator, comerciant, operator de telecom sau de la vreo agenție de marketing, ci de la un cititor. Prin urmare, perioada în care am putut testa terminalul a fost una extrem de scurtă. […] Articolul Pixel 8 Pro: Frumoasa sau bestia (review scurt) apare prima dată în Arena IT.
Posted on 19 April 2024 @ 9:00 am

Infoportal

RSS feed currently not available


Please try again later