TP-Link, Media Convertor BiDi

TP-Link, Media Convertor BiDi 10/100Base-TX to 100Base-FX (SC), SM, 20Km, WDM, type A, single fiber, montabil in sasiu
Descriere
MEDIA CONVERTER & MODULE
Standards and Protocols IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x
Basic Function Adopts WDM technology
Half/Full-Duplex transfer mode for FX port
Full Duplex Flow Control (IEEE 802.3x)
Half Duplex Flow Control (Backpressure)
Link Fault Passthrough and Far End Fault minimize the loss caused by link failure timely
Extends fiber distance up to 20km
Ports 1 100M SC port
1 100M RJ45 port (Auto MDI/MDIX)
WDM TX 1550nm
WDM RX 1310nm
Network Media 10BASE-T UTP category 3, 4, 5 cable (maximum 100m)
EIA/TIA-568 100Ω STP (maximum 100m)
Network Media 100BASE-T UTP category 5, 5e cable (maximum 100m)
EIA/TIA-568 100Ω STP (maximum 100m)
Network Media 100BASE-FX Single-mode Fiber
LED Indicators PWR, FDX/Col, Link/Act, SPD
Dimensions (W*D*H) 3.7*2.9*1.1 in. (94.5*73.0*27.0 mm)
Power Supply External Power Adapter
Safety & Emission FCC, CE
Environment Operating Temperature: 0℃~40℃ (32℉~104℉)
Storage Temperature: -40℃~70℃ (-40℉~158℉)
Operating Humidity: 10%~90% non-condensing
Storage Humidity: 5%~90% non-condensing
Știri IT

Economica.net

Economica.net
Business la minut

Calea ferată Constanța – Mangalia: A fost lansată licitație de 1,3 miliarde de lei pentru electrificarea și reabilitarea liniei

Valoarea estimată a contractului este cuprinsă între 1,32 miliarde de lei și 1,56 miliarde de lei, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 17 iunie 2024. Linia c.f. Constanța – Mangalia face parte din Magistrala 800 București – Constanța – Mangalia, are o lungime de 42,9 km ( măsurați între ax stație Constanța – ax stație Mangalia) și deservește stațiunile turistice din zona de sud a litoralului românesc cât și Portul Constanța și Portul Mangalia. Proiectul are ca scop „Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța – Mangalia”, în vederea asigurării unui grad ridicat de siguranță a traficului feroviar, cu următoarele rezultate și efecte așteptate cu impact în creșterea atractivității modului de transport feroviar de călători: – reducerea timpului de călătorie prin creșterea vitezei de circulație pe întregul tronson și eliminarea necesității schimbării locomotivei în stația Constanța; – reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și a impactului negativ asupra mediului; – creșterea gradului de siguranță și reducerea numărului de accidente; – creșterea numărului de trenuri de călători care pot fi înscrise în graficul de circulație (prin creșterea capacității de circulație) și a numărului de călători între orașele Constanța și Mangalia; – creșterea traficului de marfa de tranzit, prin introducerea tracțiunii electrice; – reducerea consumului de energie; – creșterea gradului de confort în transportul de călători și sporirea calității serviciilor de transport; – modernizarea facilităților oferite în stațiile principale; – grafic de mers cadențat, operat prin material rulant performant.

Trenuri la 30 de minute pe ruta Constanța – Mangalia

Proiectul „Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Constanţa – Mangalia” face parte din Master Planul General de Transport al României (MPGT) şi este propus pentru finanţare în perioda 2021 – 2030, conform Anexei 10.35 – “Surse de finanţare pentru structura feroviară 2020 – 2030”. Linia de cale ferată Constanţa – Mangalia este o linie importantă a reţelei de cale ferată din Romania pentru traficul de călători şi marfa, deoarece deserveşte din punct de vedere feroviar zona turistică de sud a litoralului Mării Negre şi agenţii economici amplasaţi pe platforma porturilor Constanţa şi Mangalia. Electrificarea, dublarea şi reabilitarea liniei va asigura accesul trenurilor de lung parcurs în staţiunile aferente litoralului românesc fără transbordarea călătorilor sau schimbarea mijlocului de remorcare, ceea ce va permite preluarea traficului de călători din sectorul rutier atât pentru descongestionarea zonei, cât şi pentru reducerea numărului de accidente. Durata de implementare a contractului, inclusiv a perioadei de garanție, de la data ordinului de începere, este de 98 de luni. Durata estimată pentru realizarea serviciilor de proiectare, este de 10 luni calendaristice de la de la Data de începere notificată în OÎp . Durata estimată de Execuție a lucrărilor este de 24 de luni calendaristice de la de la Data de Începere a execuției, Perioada de garanție – minim 60 de luni de la recepția la terminarea lucrărilor. Perioada de Închidere – 4 luni de la terminarea perioadei de garanție. CLAUZA SUSPENSIVĂ: Procedura de atribuire se desfașoară sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea contractului de proiectare și execuție lucrări se va face numai după asigurarea sursei de finanțare. Se estimează că perioada pe parcursul căreia se aplică clauza suspensivă este de 12 luni de la aprobarea raportului procedurii. Conform unui comunicat al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, prin implementarea acestui proiect se urmărește un mers cadenţat la 30 minute al trenurilor de călatori pe distanţa Constanţa – Mangalia.   CITEȘTE ȘI:
Calea ferată Constanța – Mangalia: Electrificarea liniei ar putea include peste 2.500 mp de panouri fotovoltaice

Posted on 19 April 2024 @ 11:29 am

Arena IT

Arena IT | RSS
Stiri IT | Blog hardware, software, evenimente IT

MSI Titan 18 HX Review: n-am fost pregatit pentru laptopul asta

” – Hei Alex, vrei sa testezi un laptop de gaming de la MSI?” ” – Sigur, count me in!” Fara intrebari aditionale, am preferat sa fiu surprins de laptopul care va ajunge la mine in teste. A functionat. Pentru ca laptopul care a ajuns la mine este o bestie neimblanzita si „varful piramidei” cum […] Articolul MSI Titan 18 HX Review: n-am fost pregatit pentru laptopul asta apare prima dată în Arena IT.
Posted on 19 April 2024 @ 9:45 am

Infoportal

RSS feed currently not available


Please try again later